Categories: GenelHaberler

Gebelikte D vitamini takviyesi İle ilgili bir çalışma

 

Gebelikte D vitamini takviyesinin, ilerde çocuğun kemik sağlığını etkilemediği belirlendi.

ingiltere’deki Bristol Üniversitesi’nden Debbie Lawlor ve ekibinin yaptığı araştırmaya 3 bin 960 gebe katıldı.

Bu kadınların gebelikte aldığı D vitamini takviyesinin ilerde çocuklarının kemik sorunlarını önlemeye yardımcı olmadığı görüldü.

İngiliz ‘Lancet’ dergisinde yayımlanan araştırmada, genellikle gebelikte tavsiye edilen D vitamini takviyesinin ‘abartıldığı’ kaydedildi.

Read more: www.haberdata.com

Genç Diyetisyenler Ekibi

genc.diyetisyenler@gmail.com Beslenme ve Diyetetik Bölüm Portalı

Recent Posts

BiaBody Yaklaşımı: Kişiye Özel Beslenme ve Egzersizlerde Kanıta Dayalı Bakış

Sağlıklı yaşam hedefleri kişiden kişiye değişir. Kilo yönetimi, kas kütlesini artırma, performansı destekleme veya beslenme…

3 hafta ago

Diyetisyenler Neden Bia Body Vücut Kompozisyon Analiz Cihazlarını Tercih Ediyor?

Vücut kompozisyon analizi, modern beslenme danışmanlığının en önemli değerlendirme araçlarından biridir. Sadece vücut ağırlığını değil;…

3 hafta ago

Genç Diyetisyenler ile Kariyer Sohbetleri – 19 Mayıs 2026

Genç Diyetisyenler kariyer sohbetleri, beslenme ve diyetetik öğrencileri ile yeni mezunları, tecrübeli uzmanlarla buluşturarak mesleki…

3 ay ago

MEB 15 Diyetisyen Alımı

MEB 15 diyetisyen alımı yapacaktır. Aranan şartlar kılavuzda mevcut olarak yayınlanmıştır.

6 ay ago

17. Ulusal Çocuk Gastroenteroloji, Hepatoloji ve Beslenme Kongresi

Çocuk gastroenterolojisi, hepatolojisi ve beslenme alanlarında yürütülen güncel çalışmaların paylaşılacağı, bilimsel gelişmelerin tartışılacağı ve multidisipliner…

6 ay ago

XVIII. Uluslararası Katılımlı Metabolik Hastalıklar ve Beslenme Kongresi – Kıbrıs

Kıbrıs'ta düzenlenecek bu kongrede kalıtsal metabolik hastalıklar ve tedavi süreçleri beslenme alanında ele alınacaktır.

6 ay ago